Älskade vän

Igår vad Reiz helt underbar att rida! Gjorde mycket skändelvikningar och jobbade henne mycket på volt, hon kändes inte alls lika stel som hon brukar, men vi måste verkligen träna upp högra sidan på henne, för där är hon riktigt stel. Så blir mycket volter och bommar och träna träna träna!
Fotograferade mitt hjärta igår i hagen också, fick jätte fina bilder på henne, men till slutet blev hon lite förbannad då jag jaga runt henne.
 

Idag så var jag och Caroline ut på en mystur, inge krävande alls. Flyttade henne lite gran då och då bara för att påminna henne så hon inte glömmer, annars skrittade vi bara, och det var jätte mysigt. Pallade lite äpplen också, dom såg så goda ut så jag tog ett som var fint som låg på marken och gav till min sötnos, tror hon gillade väldigt mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback