Äntligen hemma.

Så, nu är jag äntligen hemma och kommer kunna uppdatera här på bloggen som folk.
Och vill bara säga förlåt för att jag har varit på dålig på att uppdatera. 
Har haft det underbart i killens stuga iaf, träffat många underbara föl och ridit underbara Akar Adamant eller Lillis som han kallas. Har även lyckats bada med Iphonen men som tur var klarade den sig :p
Har knäppt hur mycket kort som helst, kommer lägga upp några stycken.
Har ju även fått Photoshop och Lightroom och många andra program så nu kan jag även redigera mina bilder snyggt.

Här kommer några bilder från hästarna vid killens stuga. 

Bilder på Lillis ( Akar Adamant )

 




 
 

Bilder på Turbo ( Akar Turbolens )





Face Lift
 
 
Några av fölen jag fotograferade på Västerbo Stuteri :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback