Ber så mycket om ursäkt

Jag har varit på praktik denna vecka och har inte haft tillgång till någon dator men jag kom hem igår och på måndag åker jag dit igen, så det kommer inte bli så mycket bloggande, allt kommer att börja rulla igång nä jag har flyttat och fixat internet då jag absolut inte kommer klara mig utan det om jag ska bo där jag ska bo, ja just ja, vet ni ens vart jag ska bo? Det blev lite lite fel i alltihoppa men jag ska nu bo på samma gård som Texas, bara några meter i från stallet, det kommer bli jag och min hund och min pojkvän på helgerna såklart, kommer bli helt underbart!
 
Här är några bilder på mig och min prinsessa innan jag åkte till praktiken, hela två veckor kvar tills jag får träffa hnne, flyttar den 7 September och skolan börjar den 9 September, Moppen ska med eftersom jag ej har körkort ännu, och jaa detta kommer bli helt underbart och roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback