Bilder och annat

Fotograferade ju lite bilder idag i stallet, fick inga bra på hästarna då Reizen var så himla sur och Bowlarn bara käkade. Men tog lite på nya stallet och på Reizens nya sadel.

Här kommer bli ingången till nya stallet, kommer bli skönt med stor utgång/ingång.
 
Här kommer Reizens box vara. Ungefär där kedjorna sitter kommer vägen gå.

Här kommer Bowlarns box vara. Där kedjorna sitter kommer vägen gå.

Det gråa huset är det nya stallet och det bruna är de gamla. När de nya är klart kommer de gamla att rivas då de står i vägen för Roger och Laines utsikt över hagen.
 
Här är en bild på hagen. Den slutar där hästen längst bort stå ungefär.
Och sen vill jag rekommendera sadeln jag köpte! Den är så himla skön att rida i och väger typ ingen ting! Eftersom det är en syntetsadel så glider man heller ingen ting som man kan göra i lädersadlar. Det är flyttbara gjordstoppar på sadeln så jag kan flytta den sista stroppen ett snäpp bak. Det är även utbytbara koppjärn på sadeln som är bra, och det var riktigt lätt att byta. Jag behövde ju byta koppjärnet i min för att den skulle passa min tjej, och sadeln är ju köpt på Hööks så det var bara att åka dit och fråga om hjälp.

Sadeln framifrån
 
Sadeln bakifrån
 
Sadeln från sidan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback