Dåligt uppdaterande :p

Har varit dålig på att uppdatera men har haft fullt upp så har inte haft tid.
Har iaf varit ute hos min stjärna nu i fredags och igår och det är helt underbart att vara med henne!
Fick rida bowlarn igår och Caroline har inte ridit på honom på ett tag alltså bara ridit lugna turer så jävlar va pigg han var när jag börja jobba honom och verkligen tröck på honom.
Efter stallet var jag ner till stan för att kolla på jeans. Gick in på blå och köpte 2 par jeans för 320kr, båda paren är cheap monday jeans.
På kvällen var jag ner till stan och träffa min underbara Maria. Det är någon stadsfest så vi gick runt och titta lite och sen fika vi. Jag köpte en ny väska och en ny plånbok.


Nu står jag och väntar på killens pappa som ska hämta mig hemma hos killen. Ska följa med ut till stugan medan killen min blir hemma några dagar till. Ska rida och ta hand om ett pars hästar ute vid hans stuga. Ett litet föl som är typ 2-3 månader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback