Ett brinnade intresse

Sedan jag skaffade mig en systemkamera 2010 så har mitt intresse för fotografring bara blviit större och större, jag har fotat som en galning och nu har min kamera gått sönder så jag är lite ledsen och har fotoabstinens. Jag vill ta kort och lägga upp men det kan jag inte, så nu bjuder jag på ett par bilder jag tog på Rättvisk travbana den 29/8-2011. Dessa bilder är då fotade med min förtillfället trasiga Nikon D3100 och mitt gamla objektiv som var ett Sigma 70-300mm, nu har jag ett Tamron 70-300mm som också är trasigt, mår skit över det här, ca 8000 kr åt helvete!!
 

Kommentarer
Lina säger:

Trivdes du bra med Tamron 70-300? Funderar på att skaffa ett sådant till min Nikon D5200 :) Superfina bilder!

Svar: Jag trivs väldigt bra med mitt Tamron, det fungerar kanon för mig :) Dock hade jag önskat att min kamera hade orkad driva runt motorn i det bättre, men förövrigt så är det ett väldigt bra objektiv och jag gillar verkligen att fota med det :-)
lttravare.blogg.se

2013-08-05 | 16:05:21
Bloggadress: http://sirblacksmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback