Förlåt :(

Förlåt att jag har varit så helt off som jag har varit. Men har inte haft någon lust att blogga alls, men då är de tur att Marica finns här och förgyller era dagar.

Sitter iaf på bussen nu påväg till stan för att sedan ta bussen ut till stallet. Killens faster ska komma med hennes "gamla" sadel som vi ska prova på tant min, passar den så kommer ja köpa den då jag känner att jag behöver en ny sadel, kommer såklart ha kvar min som jag har! Alltid bra att variera lite!

Fan, snart börjar skolan igen, känner inte alls att jag är taggad, har fasen inte ens koll på vad de är för dag xd
I morse trodde jag tillexempel att de va onsdag när jag prata med mamma xd
Men men, sånt är livet, kommer iaf få träffa mina puckade barn i skolan nu och de är bra! Har träffat Julia en gång i sommar och Maria 2 xd
De är typ att när jag är hemma så är dom borta och tvärtom.
Men nu kommer jag få träffa dem VARJE dag och plåga dom xd

Btw kommer såklart knäppa kort på sadeln och säga hur de blir med den senare i em, ska nog ringa Lena och se om hon är hemma och kolla om jag kan komma dit så hon kan kolla om den passar, bättre med flera som kollar. Ska ta ut en sadelprovare i slutet av månaden oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback