Förlåt!

Förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera men är i killens stuga och har ingen mottagning alls på datorn så kan inte lägga in nå bilder eller så :/
Men tänkte skriva lite om vad jag gjort idag.
Gick till stallet vid 11 och hittade Lillis inne i sin box. Han kallas Lilleman eller Lillis, riktigt sött tycker jag.
Men tog ut honom på gången och fixade honom. Hämtade Anne som äger honom så hon kunde hjälpa mig upp då han blev rädd för stolen jag tänkte hoppa upp på.
Vi red sen i lite mer än 2 timmar, och de blev lite längre änkan tänkt men han går så sakta så de tar längre tid också.
Mötte iaf två stora lastbilar, en timmer bil och en traktor med släp men han var hur lugn som helst och rörde inte en fena.
Sen har jag även badat turbo idag :)
Och såklart glömde jag att jag hade telefon i bakfikan så badade med en, men som tur var klarade den sig :)

I morgon ska jag till Västerbo stuteri och fotografera, sen ska vi förbi Annes kompis som har två arab föl, sen förbi en gubbe som föder upp kallblod :) ska bli superkul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback