Fotograferande

Sorry att jag inte skrev nåt i går, men visste inte vad jag skulle skriva.

Hoppade iaf med Reizen i förrgår, dock bara 20-25 men hon var duktig iaf. Självförtroendet måste vi jobba på för både mig och henne men sen så ska vi nog fixa de.

Idag har jag med mig kameran ut till stallet så tänkte fotografera lite i stallet, hur de ser ut, både i gamla och i de nya. Sen på Reizens sadel så vi får se den ifrån olika vinklar. Sen på båda två i hagen såklart :)

Har suttit och klutat på ett schema idag oxå! Och kom på ganska bra saker! Och så här blev de:

Måndag: Skog med Caroline
Tisdag: Banan
Onsdag: vila
Torsdag: Tempoväxlingar skog
Fredag: Banan
Lördag: Skog/tömkörning
Söndag: lugnareskrittpass/vila

Kommer säkert behöva ändra lite sen när jag fått reda på mitt schema i skolan men nu fram tills jag fått reda på de så ser de ut såhär.!

Aja, skriver mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback