Hem hem hem hem

Sitter just nu i pojkvännens lägenhet och måste vänta tills han kommer tillbaka då jag inte ha någon nyckel så jag kan inte låsa, var meningen att jag skulle sova lite längre, då han håller på att gröva på tomten, men det blev inte så då jag nu kom på att nyckeln ligger hemme hos min mamma, så nu lär han komma hit, haha stackarn lär inte vara glad just nu..
 
Men ja idag vet jag inte vad jag ska göra, får se om min morbrors dotter och son ville rida, för i så fall så åker vi till Texas så ska dom få testa rida om dom vill det, dom är lite rädda för stora hästar, men Texas är så snäll så det borde gå bra. Men vi får se helt enkelt.
 
En bild på Texas i vinterpäls bjuder jag på, lika vacker här som i sommarpäls <3 Mitt hjärta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback