Inköps och önskelista!

Fick min månadspeng idag och sitter och kollar på Hööks hemsida vad jag behöver just nu och vad som skulle kunna vänta någon månad och tills jag fyller år. Finns så himla mycket jag vill ha, men eftersom man inte är rik så lär man väl tigga lite av föräldrarna också, eller kanske skaffa sig ett extra jobb, vem vet.
 
Inköpslista
Ridbyxa Madison CRW - 399kr
D-ringsbett Anatomisk Horsepower - 229kr


Inköpslista i September
Benreflexer Rosa - 69kr x 2
Boots Reflexer Rosa - 99kr x 2

      
 
 
Önskelista
Sweatshirtjacka Capri JH Collection - 399kr
Långärmad piké Lupe HV Polo - 499kr
Sweatshirtjacka Mercedes HV Polo - 899kr

    
 
 
Dom tre sista tröjorna är nåt jag verkligen vill ha. Älskar tröjan med den långa kragen men den är sjukt dyr också, men hoppas jag har snälla föräldrar så jag kan få den i födelsedagspresent eller nåt.
Har länkat till alla sakerna så om ni är sugna på att köpa så är de bara att köra på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback