Morgon fotografering!

Hade inget att göra innan jag gick till bussen nu på morgon så tog fram kameran och fotografera lite gräs och killens ena katt som var ute på altan.
Älskar bilderna jag fick i gräset för jag fick som en bubbla med regnbågens färger i, as häftigt :)
Nu blir de skolan sen ska jag med killen och hans föräldrar och kolla en lägenhet vid 6 ikväll för dom tänkte flytta så hoppas de blir flytt :)

alla bilder som finns på bloggen är de STOR copyright på så ser jag eller Marica någon av våra bilder någon annan stans anmäler vi de!


Kommentarer
Ponytails säger:

Hej. Super fin blogg! Kika gärna in på våran ny startade hästblogg! Kommentera gärna något efter dig också, kram :)

2013-08-28 | 09:58:09
Bloggadress: http://ponytails.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback