Nyinskaffat!

Igår efter skolan skulle Maria en tjej i min klass ner till stan för att köpa ett lås så jag följde med för jag tänkte att de kan ju vara bra att ha.
Vi gick in på ur och pen också så jag kunde kolla på en klocka. Hittade en jätte fin med stor ruta som fanns i alla möjliga färger och de va rea så den kosta bara 149kr.
På Elgiganten köpte jag ett blått kodlås för att slippa hålla på med nycklar och 3 block.

Nu sitter jag och väntar på att få åka till skolan, tror faktiskt detta år kommer bli roligt!



Kommentarer
emma säger:

Hej vilken fin blogg du har : )
Ta gärna en titt på min!!
Ha underbart skön dag
Emma ♥

2013-08-22 | 14:52:42
Bloggadress: http://fames.se/mylife13/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback