Överlycklig!

Är bara någorlunda glad idag! Idag ringde en gubbe från Hedesunda som har en 2 årig travhäst. Jag träffade honom på travet för några veckor sen och då sa han att han ville köpa bilder av mig.
Idag så ringer han och säger att hans häst ska starta premielopp i morgon och undrar om jag hade tid att komma förbi och fotografera lite. Så nu ska jag till travet i morgon vid halv 4 och vara där till efter 5 och fotografera och hjälpa till lite innan han ska starta. Ska bli super kul :D

Han heter Bakers Order och är en två årig fux valack :)
 

Kommentarer
fanny & Filippa-hästblogg säger:

Superfin blogg!
Kika gärna in på vår och lämmna ett spår efter dig :D

2013-08-22 | 07:45:55
Bloggadress: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback