Shoppat

Igår var jag till Hööks och handla lite. Fick ju lön i förrgår så lära ju köpa lite nya saker till tant och mig :D
Blev i alla fall ett par marinblå Whitaker ridbyxor som jag köpte begagnade för 400 av en tjej. Sen köpte jag en nya jacka från Hööks, en marinblå typ dunjacka men sån där päls luva. Köpte ett marinblått HV Polo schabrak till reizen, och Hööks rosa reflextäcke.
Som ni kanske märker så ÄLSKAR jag marinblått, började göra de när jag red Hector, en fux som stod en bit ifrån Roger.
Köpte två ridtäcken i fleece för några dagar sen också, tjejen som sålde ville ha 150kr/st för dom så kunde inte låta bli, så de blev ett blå och vitt randigt och ett grått med vinröd kant.

HV Polo schabrak - 399kr
Rosa Reflexridtäcke - 549kr
Grått ridtäcke - 150kr
Blått ridtäcke - 150kr
Marinblå jacka - 649kr
Whitaker ridbyxor - 400kr


 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback