Stuterier!

Idag har jag varit på västerbo stuteri. Var hur mycket hästar där som helst! Och jag fotografera ganska mycket, var inte så jätte bra väder så blev inte jätte bra bilder, men ska se om de blir finare under veckan så ska jag fråga killens pappa om han vill skjutsa dit mig så jag kan fotografera ännu mer :)
Sen så pratade jag med han som äger de och visade lite bilder jag fotograferade och han ville gärna att jag skulle skicka lite bilder :)
Sen var vi till en gubbe som hade kallblodsuppfödning. Hur fina hästar som helst och han ville att jag skulle ringa och komma dit någon dag i veckan så skulle vi fotografera så han kunde lägga upp på sin hemsida :)
Ska bli super kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback