Till min ängel!

Känns så skönt att vara hemma, kunna veta att det bara är att sätta sig på bussen till stallet och rida ut på din älskade vän.
Är iaf på väg till henne nu, Caroline ska inte ut någon ting idag, hon har knäinflammation så hon har vätska i knäna och tänkte vila idag men de är bra för då får jag lite egen tid med mitt hjärta.
Pratat med en tjej som flyttat hästen till stallet bredvid och tänkte rida med henne med om inte hon kan så tänkte jag rida LÅNG promenad ut på södra Åbyggeby. Har ridit där två gånger förr, men inte så långt så tänkte rida lite längre idag, tänkte även ta på henne pack väskorna kanske och plocka ner regn kläder så man slipper bli genomblöt om de skulle börja regna.

Ska börja träna för tränare snart. Hon heter Alexandra, jag ska rida för henne hela detta år i skolan för hon ska betygsätta mig sen.
Tänkte börja med dressyren tills snön kommer sen hoppning i ridhuset.
Ska blir roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback