Blir hemma

Ja då killen ville vara hemma i helgen så blir jag också de. Så blir att vara hos min egen älskling ist och träffa bästa Caroline!
Caroline är en tjej som rider Rogers andra häst C.O.Bowler.
Hon ska få testa rida Reizen på hacket för att se om det går bra. För Caroline ska rida Reizen lite nu när jag är i Umeå och om de inte funkar med hacket får hon helt enkelt rida med bett :)

Klickade in på hööks hemsida idag och såg att dom fått in nya benskydd. Ur snygga var dem, så när pengarna rullar in sen så blir det en tur till hööks för att handla. Blir nog även ett par kombinationslindor i vitt och ett HV Polo schabrak, ett marinblått. Längtar så tills pengarna kommer!


I morgon ska jag ut till min pärla och rida, saknat henne så sjukt mycket, hoppas hon inte är allt för uppe i varv bara :p

 

 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback