En hel dag på hööks

Åkte då som sagt till hööks idag i Valbo, åt först mat på Ikea och gick en runda där med pojkvän och svärmor, blev ltie saker till lägenheten där. Vi sparade självklart det bästa till sist och gick in på hööks, gick länge och kollade bestämde mig för att ta ett par marinblåa fleece lindor och ett par vita, så det blev märket showmaster på båda lindorna, och sedan köpte jag även teddyludd till att ha på tränset, ska testa sätta det i nacken på Texas och se om det blir någon skillnad på henne, hoppas det.
 
Kollade även på boots, men fanns inga som jag ville ha och alla såg så små ut så jag sket helt enkelt i det. fanns bara vita i stora storlekar men vill ha svarta, så då fick det vara. Hundgodis fick även följa med hem och ett par röda CRW ridbyxor, kalas!
 
Nöjd och glad efter dagens lilla shoppning på hööks i Valbo :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback