Hälsade på min goding

Åkte till till Rättvik idag för att träffa ett par andra med bilar, men efter det så åkte jag upp och hälsade på Texas, hon vända rumpan till och gick sin väg, så jag gjrode detsamma haha. Orkade inte tjafsa med henne så lät henne vara, åker dit någon annan dag eller nästa vecka när jag ändå ska titta på stugan som står på gården.
 
Ja så det blev väll ingen stall dag i dag som jag hoppades på, men lite klapp och pussar innan hästen vände och gick, nu klarar jag mig någon dag till i alla fall :-)
 
Och föresten, är det någon läsare som söker en fin ridtravare? En tjej som känner ska sälja sin varmblodstravare, en super snygg killa som förtjänar ett fint och långvarigt hem, kolla in annonsen!  http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=735438
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback