Hej hej

Ja då kommer mitt första inlägg här då, Marica heter då jag som bloggar med Erika. Ja min hästs namn ve ni nog redan och det är Texas Babe, Texas är e. Texas (US) och u. Meadowbranch (US) så Texas är hel amerikanare men född i sverige. Texas är inte min egna häst utan min medryttarhäst som jag rider och pysslar med när jag vill oc hur ofta jag vill, hon står ochbor i Rättvik och jag bor i Grycksbo, så det är en halv timme i mellan oss.
 
Texas är då som ni förstått en varmblodstravare som gick på travet mellan 98 till 00, sedan dess har hon gått som ridhäst och ridits mycket i dressyr och i skogen, men träning osv har en gräns så Texas har en lösben bit i vänster bakben som ibland kan sätta stopp, en del dagar är hon hur fin som helst och den andra går hon inte alls rent, men vi fortsätter och jag hoppas hon kan hålla sig ren så vi kan starta en dressyrtävling tilsammans nästa år.
 
Så nu vet ni lite om mig och Texas, vill ni veta mer är det bara att fråga. Nu ska jag iväg till Ikea och sedan springa in på hööks och köpa marinblåa lindor, vita lindor samt boots om jag hittar, annars går jag ut tomhänt. Lägger upp en bild på mig och min tant på hela 17 år. Här i massa vinterpäls men lika vacker för det :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback