Jippi, första inlägget!

Haha, även om detta ska handla om min häst och Maricas så kan jag inte låta bli då jag ändå inte ens är hemma :p
Men är i Umeå och sommarjobbar, och nu står jag med min far på ett torg och lyssnar på Cookies'n beans eller vad dom heter.
Dom är väl bra, inte min smak av musik men dåliga var dom väl inte :)

Jag iaf heter Erica Drugge och jag kommer mest blogga om min ridtravare Reiz Lady på 14 år.
Kallar henne för Reizen eller tant. Vet faktiskt inte varför jag började kalla henne för de, bara blev så.
Hon är efter e: Cornstalk (US) u: Lady Novak.
Håller på att utbilda henne och det går väl sådär, då jag egentligen inte har sådan jätte bra erfarenhet av att utbilda hästar, men har mycket bra människor runt mig som kan hjälpa om det skulle gå snett.

Ska iaf börja blogga med Marica, känner henne inte, vet bara att hennes travis heter Texas Babe, riktigt gulligt namn faktiskt. Hennes sto är 3 år äldre än min tjej men riktigt fin är hon. Men tänker låta henne berätta mer om som tjej.
Kan iaf berätta varför bloggen heter LTtravare. L står för Lady och det är en del från mitt stos namn (Reiz Lady) och T står för Texas, eftersom Maricas tjej heter Texas Babe. Sen fick det blir travare eftersom att båda två är travare, eller fd travare.

Nu ska jag lyssna mer på konserten så får jag skriva mer i morgon :)
Kram Erica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback