Låt höra :)

Tänkte berätta lite om mina och Reizens mål detta år.
1 kommer vara de jag kommer börja med osv, sen kommer jag även skriva vårt schema vi har följt och kommer försöka följa tills skolan börjar när jag kommer hem.

1. Mer muskler
2. Säkrare på bommar
3. Bättre balans
4. Galoppen
5. Tekniken i hoppningen

Hoppningen kommer jag inte börja med förrän i höst då hon har haft en liten skada och var haft till och från för ett tag sen och då bestämde jag och Roger att hon inte ska hoppas på ett tag utan att jag kan satsa på lite annat innan vi börjar med det igen.
Men sen nu när skolan börjar ska jag börja träna för Alexandra oxå, ska först träna lite dressyr för att får en bättre form sen tänkte jag även vara med i hennes hoppgrupper i ridhuset i höst/vinter. För att få hjälp med tekniken och så :)

Och sen ska jag skriva mitt och Reizens schema. Detta kommer vi försöka följa nu fram till skolan och kanske när den börjat :)

Måndag: skogen
Tisdag: markarbete
Onsdag: vila/lugnare skrittpass
Torsdag: markarbete
Fredag: skogen
Lördag: markarbete
Söndag: vila

Som sagt så kommer vi försöka följa det och kommer säkert bli lite ändringar i det framöver men tyckte det är ett ganska bra schema, iaf för en fd travare som knappt har blivit riden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback