Lycklig

Denna vecka har gått super fort. Sommarjobbar ju i Umeå om veckorna och fösta veckan gick så himla sakta, men denna har gått riktigt fort och åker hem i morgon. Killen och hans föräldrar kommer in till Gävle från Heby där dom har stuga för att uträtta några ärenden så väntar dom tills jag kommer hem så följer jag med dom ut till deras stuga.
Ska ta med mig några schabrak och ett träns för att ha till en häst jag rider där, ska bli super kul.
Killens pappa kommer skjutsa hem mig ganska tidigt på söndag för att jag ska hinna ut till min egen stjärna och rida henne lite. Åker ju upp till Umeå på måndag igen och vill träffa mitt hjärta innan det.
Tänkte nog träna på banan lite för att se hur hon funkar med hack på banan men hoppas inte hon är lika nojig som hon var sist jag var där.
Hoppas det går bra iaf.

En bild på min vackra tjej :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback