Måste dela med mig

Detta hör varken till Texas eller till min vardag, eller denna häst var en del av min vardag i två hela veckor när jag och min bästa kompis var på praktik hos Jan-Olov Persson, men jag måste delad med mig av denna film.
Många har säkert sätt den, men jag kan inte få nog av den. Filmen är på när Järvsöfaks tar världsrekord och springer på 1.17.9 på Gävle den 12 Juli 2005. Vilket helt otrolig häst han är och har varit, han är en förebild, jag har innan varit skeptisk på Järvsöfaks och alla hans avkommor, men när jag fick vara där och träffa honom och wow vilken fin häst, gammal och grå men varenda litet grått hårstrå på den hästen har ett minne bakom sig, han är helt otrolig och jag kan titta på den här filmen om och om igen, har du inte sätt den? Titta på den jag får goshud över hela kroppen och gråter nästan varje gång jag ser den!
 
Järvsöfaks genom tidernas bästa kallblod, för alltid kommer han att vara den allra bästa hästen! Bilden ni ser i inlägg fotade jag på Järvsöfaks när jag och Olivia var där på praktik i två veckor, dom två bästa veckorna i mitt liv, vilket ställe, hästarna, personalen, anläggningen och självklart Persson och Järvsöfaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback