Min älskade!

Har varit ut till min älskade tjej idag, och det gick helt över förväntat! Har ridit henne på hack 2 gånger tidigare och tänkte att jag skulle jobba henne lite. Och så fort jag börjar så känner jag hur hon höjer ryggen och jobbar jätte fint. Var en så himla härlig känsla, kan inte ens beskriva hur glad jag är. Och detta har jag aldrig lyckats med när jag ridit henne på bett och nu behövde jag knappt ta i tygeln. Och även om det vara var i någon minut så är jag super glad!
Som belöning fick hon morötter och godis i maten och hon stod fasen och dreglade när jag lade upp de :p

 

 
 
Av spannmålen är hälften havre och hälften korn, sen är morötter och mineral/vitamingodis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback