Hejsan Marica här

Magen är inte hlet hundra ännu så blir hemma några dagar till, och förhoppningsvis är jag bra till på fredag så jag kan flytta till Rättvik, äntligen säger jag bara! Som jag har längtat och ser fram i mot det här nu alltså! Och på lördag blir det att vara med på öppethus på skolan, fast det heter inte öppethus det heter Allmänhetensdag så jag och tre till klasskompisar från trav ska vissa upp trav för folk, och vissa vad man kan göra och får tillgång till om man väljer travinriktningen, har varit med några gånger innan och ridit Granis skolans ena Kallblodstravare och min lilla gofis.
 
Och snart ett år sedan satt jag på hans rygg och på lördag ska jag ÄNTLIGEN få rida honom igen, tror ni det ska bli nå underbart eller? Längtar som bara den till lördag och när jag får hoppa upp i sadeln igen, jag som är så känslig kommer säkert fälla en tår, haha min bästa underbara Gofis Granis <3
 
Bjuder på några bilder på Granis bara för att ni ska få se hur söt och charmig han är, underbara gofis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback