Hoppning :)

Idag blev de lite hoppning på träningen. Vi började med att rida på volt sen tränade vi på lite öppnor och slutor. Sen travade jag upphöjda bommar men den satte Emilia upp ett hinder som bara blev högre och högre. Till slut var det hela 70cm, eftersom jag är då feg så vela jag att hon skulle sänka på ena sidan och då gjorde hon de, men när jag hade hoppat de kände jag att jag klarade 70cm så då fick Emilia höja igen.
Åh va duktig hon var när vi klarade de utan att riva! Men fick mycket skäll av min tränare då jag drar tillbaka Reiz precis när hon ske hoppa av så hon river ist. Så de är nåt jag måste träna på att jag ger mer eftergift och luta mig mer fram när hon hoppar.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback