Kommer sakna dig!

Kommer ihåg första gången vi träffades! Det var på Huseliiharen på segla lägret. Kommer inte ihåg hur många år sen de är nu men en jävla massa! Kommer ihåg att vi blev bästa vänner direkt och att min farmor och dina föräldrar började prata när dom var på uppvisningen sista dagen. Och sen dess har vi varit som systrar dom funnits för varandra i vått och torrt!
Vi har haft många motgångar men tillsammans har vi alltid klarat allt. Vi har varit ovänner i omgångar, men vi har alltid funnit varandra igen när det varit som hårdast.
Nu efter alla år tillsammans så skils vi åt, vi ska åt olika håll här i livet och träffa på egna motgångar men vi kommer även lyckas med många saker! Och du ska alltid veta att du kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta min älskade vän och syster. Det kommer vara du och jag även om du bor på andra sidan jorden! För ingen, absolut ingen har varit en sådan underbar och älskad vän som du är! Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta Monique Latifi!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback